بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قلعه نویی از واحدی در چه پستی استفاده خواهد کرد؟

http://axgig.com/images/38245313521843363485.jpg

ظاهرا هواداران باید بازگشت نیکبخت واحدی به استقلال را دیگر بپذیرند و هر گونه نظر و عقیده ای که دارند فعلا برای سربلندی تیم و کسب سومین ستاره آسیایی آنها را در ذهن خود بایگانی کنند.
حالا اگر بخواهیم از لحاظ فنی به حضور مجدد واحدی در استقلال بپردازیم و تحلیلی داشته باشیم تا شروع مسابقات و بازی کردن واحدی در چند بازی استقلال صبر کنیم و بعد در مورد توانایهای نیکبخت و نقشی که قرار است در صورت آمادگی در پازل تاکتیکی قلعه نویی ایفا کند،صحبت کنیم.
اما آنچه که می توان حدس زد،این است که ظاهرا امیر قلعه نویی از نیکبخت در پست هافبک یا مدافع چپ استفاده خواهد کرد و نیکی باید بازی در پست مهاجم یا بالهای کناری این پست در فاز هجومی را فراموش کند.
اگر به بازی های نیکبخت در چند سال اخیر در تیمهای استیل آذین و پرسپولیس دقت کرده باشیم اکثر مربیان این بازیکن از وی در فاز هجومی و اکثرا در پست مهاجم استفاده کرده اند.منتهی اگر به درستی تفکرات قلعه نویی پی برده باشیم،سرمربی موفق استقلال احتمالا قصد استفاده از نیکبخت در جناح چپ به همراه پژمان نوری را داشته و در صورت جواب دادن این بازیکن هاشم بیک زاده را از جناح چپ به سمت راست خط دفاعی منتقل خواهد کرد تا در کنار خسرو حیدری زوج سمت راست استفقلال را تشکیل بدهند.
امیر قلعه نویی با توجه به از دست دادن حمودی و احتمالا پژمان منتظری_البته هنوز کاملا مشخص نشده_برای مدافع سمت راست فقط خسرو حیدری را آماده در اختیار داشت و حتما باید فکری برای این جناح موفق فصل قبلش باید می کرد.
در هر حال انتظار می رود که در صورت آماده بودن واحدی و جواب دادن در ترکیب اصلی استقلال دلنگرانی ها قلعه نویی هم در این جناح خط دفاعی تیمش و هم سمت راست آن تا حدودی راحت میشود و با فراغ بال بیشتری به فکر زوج سازی و هماهنگ کردن بازیکنان قدیم و جدید تازه پیوسته خط میانی خواهد پرداخت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 4 / 1392برچسب:استقلال,امیر قلعه نویی,علیرضا نیکبخت واحدی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com